Cum cumpăr
Comanda pe site
Este de preferat deoarece:
• Produsul este identificat clar și orice erori sunt evitate;
• Puteți să plasați comanda în orice moment, fără să fiți restrictionați de programul hotlineului nostru
• Aveți acces permanent la stadiul comenzii dumneavoastră și la comentariile pe care reprezentanții acestui site le adaugă acestei comenzi.
Pentru a lansa comenzi este necesar să ne furnizați un minimum de date de identificare valide. Dacă sunteți înregistrat puteti folosi și optiunea WISH LIST, pe care o puteți accesa din colțul din dreapta sus al ecranului și care vă permite să memorați în contul dvs pe o perioadă nelimitată produsele dorite, fără să fiți nevoiți să le cumpărați sau să le adăugați în coșul de produse de fiecare dată.
De asemenea, dacă sunteți inregistrat și dețineți un cont la acest site, veți putea beneficia de newsletterul trimis periodic de echipa noastră editorială cu informații utile despre băuturi și articole de pe blogul siteului dar mai ales de toate ofertele speciale lansate cu regularitatea de magazinul nostru.
Magazinul folosește un coș de cumparaturi "virtual", în care dumneavoastră adăugați produse folosind butonul ADAUGA IN COS. Acest buton il puteți găsi în dreapta fiecărui produs, în pagina cu detaliile despre produs.
După ce ați adăugat un produs în coș, puteți să continuați cumpărăturile sau să finalizați comanda. Informații despre stadiul cumpărăturilor dvs le veți găsi în colțul din dreapta sus al ecranului unde puteți finaliza oricând comanda apăsând pe câmpul care afișează produsele selectate deja sau pe COȘUL DE CUMPĂRĂTURI.
Cand vă decideți să trimiteți comanda, apăsați pe butonul de FINALIZARE și parcurgeți pașii indicați ulterior: DETALII FACTURARE, DETALII LIVRARE, METODĂ DE LIVRARE, METODĂ DE PLATĂ.
In ecranul Confirmare comanda veți revedea informațiile despre comandă: cumpărător, adrese de facturare/livrare, modalități de plată/livrare, produsele din comandă și valoarea totală a comenzii. Pentru a trimite comanda apăsați butonul Confirmă comanda.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin altă metodă) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de voință si a contractului de vânzare cumpărare se face în momentul semnării de către client a facturii fiscale ce insoțește produsul. Factura fiscală tine loc de contract de vânzare-cumpărare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii și discuțiile telefonice, prin e-mail și prin orice alte metode, cu personalul siteului, nu constituie acceptări ferme ale comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distanță.
Vă recomandăm realizarea comenzilor online pentru a putea astfel să asigurăm prelucrarea, urmărirea și livrarea cât mai prompte ale comenzii Dumneavoastră.
Comanda telefonică
Pentru comenzi telefonice sunati la numărul de telefon de mai jos și reprezentantul siteului vă va prelua comanda
+ 4 0729 729 450
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin altă metodă) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de voință si a contractului de vânzare cumpărare se face în momentul semnării de către client a facturii fiscale ce insoțește produsul. Factura fiscală tine loc de contract de vânzare-cumpărare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii și discuțiile telefonice, prin e-mail și prin orice alte metode, cu personalul siteului, nu constituie acceptări ferme ale comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distanță.
Programul nostru de lucru
PRELUĂRI COMENZI: Luni - Vineri, de la 09:00 la 19:00 (pentru comenzi primite telefonic) si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin e-mail. Sâmbătă și duminică închis.
PROCESĂRI COMENZI (confirmări de stoc, informații tehnice, etc): Luni - Vineri, de la 09:00 la 17:00
Sâmbătă și duminică: închis; Comenzile și întrebările trimise dupa ora 17:00 și în zilele libere vor fi procesate în prima zi lucrătoare. Confirmările de stoc sunt oferite, în timpul orelor de program, în maxim 12 ore de la lansarea unei Comenzi.
PROGRAM LIVRARI:
1.SEDIU: Luni - Vineri, de la 09:00 la 19:00
2.CURIER ÎN BUCUREȘTI: Luni - Vineri, de la 14:00 la 18:00
3.CURIER ÎN PROVINCIE: Luni - Vineri, de la 10:30 la 19:00 si Sambata de la 09:30 la 15:00
Sâmbătă și duminică închis
Pentru livrările în provincie prin firmele de curierat, se va ține cont și de programul acestora.
Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmării comenzii și stocului de către consultanții de vânzări în urma unei comenzi.
Plata produselor
Va oferim mai multe modalitati de plata:
• Plata cu numerar la sediul nostru;
• Plata prin ordin de plata în contul nostru;
• Plata cu numerar la primirea coletului;
• Plata cu cardul prin intermediul platformei PayU;
Nume firma: Varsandan Media&More
Cod unic inregistrare: 29101020 din 14.09.2011
Nr. Registrul Comertului: J40/11037/14.09.2011
Cont: RO 85 RZBR 0000 06001398 3159 Raiffeisen Pipera
Livrarea produselor - Costuri
Livrarea se va face astfel:
- Livrarea comenzilor de pe raza municipiului București (excluzând judetul Ilfov, unde se percepe taxă de livrare) se face GRATUIT de catre curierii nostri daca valoarea comenzii depaseste suma de 200 de RON. Pentru comenzi mai mici taxa de transport este de 12 RON pentru primul kg, la care se mai adaugă câte un leu pentru fiecare kilogram in plus.
- Pentru livrarile în afara Bucureștiului costul expediției este de 19 RON (inclusiv TVA). În cazul expedițiilor în afara rețelei Urgent Curier se adaugă 1 RON (inclusiv TVA) pentru fiecare km efectuat intr-un sens. Rețeaua de localități unde Urgent Curier nu percepe taxe suplimentare o găsiți aici. Pentru colete care cantaresc mai mult de 1 kg se va percepe o taxa suplimentara de 1 RON pentru fiecare kg in plus.
Plata la livrare se face numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factură și bon fiscal). Curierii nostri sau curierii rapizi cu care colaboram NU vă pot solicita nici o altă sumă în afara celei din documentele (facturi, chitante, bonuri fiscale sau AWB).
În cazul livrărilor pe raza municipiului București, livrarea se face prin personalul propriu.
Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de pe site-ul nostru se încadrează între 1 și 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării îi confirmării comenzii. În condiții speciale, timpul de livrare poate fi depășit numai anunțându-vă în prealabil despre această situație. În cazul în care nu puteți fi contactat la data și ora stabilite pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de trei zile lucrătoare, interval în care vom încerca să vă contactam din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici in acest interval de timp nu puteți fi contactat, comanda va fi anulată.
Vă rugăm să verificați produsele primite prin curierii nostri sau prin firmele de curierat rapid partenere în momentul primirii, formulând orice reclamații în prezența curierului și înainte de a semna de primirea bunurilor. Acest site își rezervă dreptul de a nu lua în considerare reclamațiile cantitative și calitative care nu țin de condițiile de garanție și care sunt efectuate după primirea produselor și plecarea curierilor.
Livrăm in afara Bucureștiului prin intermediul unor colaboratori externi, firme de curierat rapid.
Din cauza problemelor interne de organizare și logistică ale acestor firme, termenele de livrare anunțate de către noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure și acestea se pot modifica fără înștiințare prealabilă. Mai mult, este datoria noastră să vă anunțăm ca orice termen de livrare sau promisiune oferită direct dumneavoastră de către reprezentanții firmelor de curierat rapid este relativ și trebuie considerat ca atare, acest site nu isi asuma nici o răspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze în fața tuturor clientilor nostri față de care nu ne-am putut ține 100% promisiunile, din motive ce nu țin de organizarea companiei noastre ci de modul în care firmele de curierat rapid înțeleg să își facă datoria față de clienți.
Stocuri
Stocurile produselor se actualizeaza pe site la intervale cuprinse între 10 și 60 de minute, pentru a fi cât mai reale, dar pot apărea discrepanțe între stocul real și cel afișat. Astfel, acest site nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate, uneori acestea fiind vândute în interval de câteva minute. Ne rezervăm dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă, nu este în stoc, nu se mai fabrică sau pentru oricare alt motiv și vă promitem ca vom face tot posibilul să vă oferim o alternativă echivalentă sau superioară la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja, dar nu și alte despăgubiri. Valoarea maximă a obligațiilor companiei Varsandan Media&More față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de firmă de la acest client.